|
|
Kilogrami u trudnoći
Provedena je studija kako bi se ispitalo da li postoji veza između suzdržavanja od hrane prije trudnoće i većeg dobivanja na težini tijekom trudnoće. U studiji su žene podijeljene na one koje su se suzdržavale od hrane, one koje su imale normalne prehrambene navike i one koje su varirale u težini. Istraživanje je uključivalo 1223 žena.
Žene koje su varirale u težini dobile su u prosjeku dva kilograma više od onih koje su prije trudnoće imale normalne prehrambene navike. Između onih koje su se suzdržavale od hrane i one koje su imale normalnu prehranu rezultati su pokazali različite efekte na tjelesnu težinu. Uz iznimku onih žena koje su imale premalu tjelesnu težinu, sve ostale žene dobile su više kilograma tijekom trudnoće nego je propisano kao normalno. Zanimljivo, žene koje su bile premršave i suzdržavale se od hrane, dobile su manje kilograma nego li one koje prirodno premršave.
Zaključak studije je da je suzdržavanje od hrane povezano sa većim dobitkom na težini tijekom trudnoće
Izvor: washingtonpost.com i adajournal.org
|
|
|
 |
|
|
 |